Emzirmeyi yeni kestim 2 yıldır adet olmuyorum ayrıca korunmuyorum hamile kalmıyorum Dr emzirmeyi kes bir kaç aya adet görürsün dedi her ay test yapıyorum negatif bazen istiyorum bazende zor diyorum 2 cocugu olan kızlar soruyorum zorluk çokmu yoksa beraber oyalanıyorlarmı birde Dr yağdan rahmimi göremiyor sezeryan sonrası yağlandım kilo aldım