selam kizlar
size bir konu hakkinda fikir danişmak istedim, tamam doktora sor diyen olacak elbet, randevum 2-3 gün sonraya, sadece böyıe bir sey basina gelen yada tanidigi birisi falan olmussa bir fikir almak isterim.
Kizim 10aylik, 6aylik hamileyim. Kizimi sadece 2ay emzire bildim. Sütüm gelmedi.
ama artik 2-3 gündür sütüm gelmeye başladi, dünde mesela gece uyurken pijamamin önü süt olmuştu. ama az, çok değildi.
Şimdi ben kizimi emzire bilirmiyim yada emmek istemezse sağip vere bilirmiyim?
olmazsa mesela neden olmaz? ne gibi ziyani olur hamileliyime?
Cevaplayan herrr kese teşekkürler🙌💐