Allah askına biri yardım etsin 2 haftaya bir popom acıyor diyor kaka yapmıyor kıyametler kopuyor evde cok bıktım cok yoruldum neden sürekli oluyor neyapacam nasıl gececek bugun yine acıyoe siye cıglık kıyamet yapmadı kaka heegun yapan cocuk dünde yaptı ama bugun delirtti resmen ya doktor duphalac ve dulcasoft veemişti birsüre kullandık ve kendi yapmaya baslayınca bıraktım bugun yapmayınca yine verdim ama yok yapmadı ya oylece yattı cok çaresizim neyapacam bilmiyorum