Kızlar merhabaa
Benim oğlum 3 buçuk yaşında zor bela tuvalet eğitimine giriştik çişini ilk yarım gün altına kaçırdı ikinci gün de çişini tuvalete yapmaya alıştı fakat şu iki gündür büyük tuvaletini altına yapıyor tuvalete yapmak istemiyor ikna ede ede zor bela az az yapıyor onda da mızıktıyo ‘anne çiş yok kaka yok ‘ diyip yapmak istemiyor acıyor diyor birde isal olmuş sanırım.
Bu kakasını söylemememe tuvalete yapmak istememesine ne iyi gelir ne yapmam lazım tavsiyelerinize ihtiyacım var 🥲