12betul beybitolat Bir kere bir post vardı en çılgın resiminiz diye oraya atmıştım Burda 😂 Ama minyonum bacım normalde de çok söyleyen var bunu gerçek hayatta . İnşallah bir gün canlı görüşmek nasip olsun
beybitolat 12betul ah keşkeeee🥲 çook isterim ama çook uzaksın bana 🥲 eşim aslında aslen sizin oralı ama hayatında gitmemiş oda hiç. Sen gelirsin bizim tarafa inşallah 😍
12betul beybitolat istanbul’muydu akrabalar var ama zor be 😂 Aaa memleketini gelip görmeli bence . Tabi hayat nereye savurur bilemem ama işte eşim esnaf olduğu için bizim şehir değiştirmemiz çok zor
12betul beybitolat Ya Ege tarafları çok güzel . İnşallah kısmet olur ya . Eşim bi ara kaz dağları çok güzel orada yaşamak istiyorum diyordu . Orası da egeye bağlıydı sanki dimi