annesininkurabiyesi Kızlar 2. Çocuğuma 2 ay önce doğum yaptım e devletten başvurduk. Parayı nasıl alıyoruz yeni kart mı açtırmak gerekiyor ne yapıyoruz
fkrts annesininkurabiyesi başvuru sonrası halk bankasına gidip hesap açtırıyorsunuz sonra aylık yattığında size mesej geliyor
aslinda annesininkurabiyesi bu arada benimde bugün tam iki ay oldu. Gaz sancılarınız var mı 😅 biz besin alerjisi vs bitik durumdayız.
maco_61 fkrts ben gidiyorum diyo halkbank onlar hesabp açıyo adınıza 1 ay oldu hala hesap açılmamış e devletten knaylandı ama hesap açılmamış
aslinda Ben de yapamadım aynı şekilde. Ödeme listesinde görünüyor ancak nereye nasıl gitti belli değil.
namkoll aslinda ödeme listesinde varsa Halkbank’a gideceksin kart alacaksın. Bende üç gün önce aldım çektim parayı
annesininkurabiyesi aslinda aşırı gaz sancısı var oğlumda kolikti kızımda kolik :( akşam 6 gibi başlıyor gece 1 2 de uyuyor
namkoll annesininkurabiyesi ilk öğretmenim ailem uygulamasını indir giriş yap Çocukları ekle orada yeni doğan çocuğun ödeme bilgisinde gösteriyor