acemianni çok normal. İlk üç ay yaşadığım bir durumdu, keşke hep öyle olsaydı. Gece uyandığımda, sabah kalktığımda üstüm başım süt içinde uyanıyordum. Sütüm de bol bol bebeğime yetiyordu. Önlem almaya gerek var mı, bilmiyorum. Göğüs pedi de kullanmadım yara yapıyor diye duymuştum.