ferda07 Bebeğim 3 buçuk aylık yaklaşık. Her öğünde 150 vermeye çalışıyorum bazen 120. Sadece mamayla besleniyor anne sütü almıyor. Fazla mı acaba bazen kusuyor çok bazen kusmuyor. Sizin de fikirlerinizi alayım
lAmMelodi ferda07 Her bebek farklıdır bana göre 150 çok.Digerine göre iyi.Bebeğiniz doğduğundan beri kaç cc içer.Mesela benim kızım 3 ayında 90 cc içerdi.Ilk ayda 30 ikinci ayda 60.Doktor her ay 30 cc artır demişti.
oglusannesii ferda07 her bebek farklıdır doktora gittiğinizde kilosu normalse istediği kadar verin benim oğlumda öyle içiyor
zeynepatahan ferda07 benim bebeğim 4.5 aylık neredeyse 5 aylik olacak 2-3 saate bir 140 cc veriyorum.
ferda07 Benim bildiğim se kilosunu 150 ile çarpıyoruz günlük toplam alması gereken sıvı miktarıymış. Onu öğünlere bölebilirsin öyle biliyorum