kubrademrr bizde 16 aylığız bana hep düşkündü zaten onu ben artık normal görüyorum ama dışarda artık kucakta durmuyor off tutmayın küçük enişteyi gibi uçup gidiyor 😬 evde kendi kendine oynar bazen sıkılır beni ister evde bir şekilde zaman geçiriyoruz ya. Bizde 1 aydır tek uykuya düştük tam olarak oturmadı bizim nadirende olsa iki uyku yapıyor yavaş yavaş oturur ama acelemiz yok 🥰 sadece algıları çok çok fazla açık olduğu için dışarda çok uykusu gelirse uyuyor, yoksa aslaa uyumak istemiyor 🥲 montessori oyuncaklara bakabilirsiniz benim kızım aldığım bütün oyuncakları pür dikkat yapıyor gerçekten çok güzel oyalıyor.