rkymrsn biz tapo kullanıyoruz. Donma, durma vs yapmıyor. Memnunuz. 1 yaşından sonra bırakmıştık, sabahları benden önce uyanıyor başka odaya gidiyor diye tekrar kurduk. Eşim bebek uyanana kadar izliyor, uyanmazsam arıyor beni. Çok işimizi görüyor kısacası. Bizim tabletimiz vardı küçükken ordan izliyorduk hiç kapatmıyorduk. Şuan öyle bir ihtiyaç yok. Bildirim geliyor zaten yeterli oluyor o.