aysesenerr merhabalar bende almayı düşünüyorum da bebeğim 11 aylık bundan sonra içinde oturmaz geç kaldım kesin diyorum ama siz nasıl düşünüyorsunuz oturur mu bebeğiniz ya da oturması için neler yaparsınız aslında daha önce almalıydım ama küçük yerde oturduğumuz için sorun olmuyordu artık istiyorum önerilere bakayım bende postunuzda