sry03 benim kızım da 2 buçuk yaşında dünden beri ben de tuvalete yaptırıyorum. Zaten kakasını 10 aylıktan beri tuvalet iletişimiyle tuvalete yapıyordu. Klozete oturmaya aşina yani. Hiç bezine kaka yapmaz hep söyler. İlk gün külot giydirdim, 5 kere altına 4 kere de tuvalete yaptı. Akşama kadar çiş sildim ve belden aşağısını da 4 kere yıkadım banyoda . Pestilim çıktı. Uykularında bez bağladım, çünkü yatak yorgan uğraşmak istemedim açıkçası çok yorucu oldu benim için. 2. gün bez bağladım, ama her saat tuvalete götürdüm. Altında bez olmasına rağmen hiç beze yapmadı, hep kuru kaldı. Benim de kafam rahat oldu. Bugün biraz daha kolay geçti. Ama 2-3 saat dışarı çıktık, 2 kez falan beze yapmış tabi. 5-6 gün hiç dışarı çıkmamak lazım herhalde. Yarın eşim evde, birlikte yaparız diye hiç bez bağlamıcam