oglusannesii 4 aylıkken oldu, her gün ılık suya oturttuk, kremini bolca kullandık. İşlem esnasında ağlamadı bile ama lokal anestezi etkisini geçirince eve gelince epey ağladı. O gece zor geçti sonrası kolaydı, birinci hafta kontrole gittik her şey yolundaydı. Doktorun tavsiyesi bol krem, her gün ılık suya oturmaydı. Karton bardak gibi yöntemler asla önermedi. Çişli bezi sık almamamı söyledi birde ilk üç gün. Bende sizin gibi çok stresli gittim hiç korktuğum gibi geçmedi süreç içiniz rahat olsun. 🌺