Eşim 1 seneyi geçkindir işsiz
İs yok elinde olanları bile çıkarıyorlar diyo
Falan filan biseyler işte
Ev kayinbaba üzerine kira vermeden oturuyorz 100 bin TL vardi harcandı gitti kayinbaba kaynana yardım ediyor arada ..artık zorlarına gidiyor anlıyorum gerçekten kayseri de girilecek bir is yok mu ya ben başka şehirden geldim bilmiyorm buraları