ebruylmzyzk Yeni iphone 17 düşündüm. Taksitli yaptıran var mı? Mediamarkttan mı aldınız? Memnun musun? İphone içindeki kutu da ne var şarj aleti var mı ayrı mı satılıyor?
gmsek ebruylmzyzk Canım ben 1 hafta önce aldım .Media marketten şuan çok memnunum.Taksit yapmadılar.Kutusunda şarj adaptörü yok kendin alıyorsun .Birde bende ıphone 11 vardı .Onuda 8 bin lira gibi bir fiyata aldılar.Fiyattan düştüler.
gmsek ebruylmzyzk Elinde ıphone varsa onu belli bi ücret karşılığı alıyorlar .Ama başka bir telefon kullanıyorsa olmuyor diye biliyorum.