Öncelikle çok teşekkür ederim, düzenli doktor kontrolüne gidemiyoruz en ufak seyde kafama takıp kuruyorum :) geriden geliyolar yaşıtlarına göre kiloları vs, ama biri durabiliyor diğer ikisi yığılıyor ayaklarının üstüne. Kafa tutmaları sosyal gülümsemeleri gayet normal. Birde ek gıda ne zaman nasıl başlamıştınız. 🙏🏻