kaderrylcn Kızlar bebeğim 6 aylık kapak üzerindeki damarda darlık olması sebebiyle açık kalp ameliyatı olacak . Süreçten çok korkuyorum çok tedirginim günlerdir ağlıyorum . Bebeği bu ameliyatı geçiren var mı süreç nasıl ?