anonimomss aa alıştırmanız gerekiyor yoksa daha çok zorlanırsınız, yaz geldi havalar geç kararıyor ee dışarda olma süresi kışa göre daha da uzun oluyor o yüzden alışması daha iyi olur. 5 aylık henüz küçük alışır diye düşünüyorum hemen inşallah 🥲 evet kesinliklee alınması gereken bir şey ben nereye gitsem yanımda, bebekkende korkuyordum gittiğim yerde küçük çocuk oluyor girer zarar verir belli mi olur. Biraz büyüdüğünde de uyurken dönüyor tehlikeli oluyor rahat edemiyorsunuz görmeden, biraz büyüdüğünde uyanıp inmek istiyor en iyisi kamera rahat rahat oturup çayınızı kahvenizi içip kameradan izleyin 🥰