Kızım 3 yaşına girdi on gün önce, bugün tuvalet eğitimine başladık. Bi kaç kere kaçırdı bir kere tuvalete yaptı. Ben komple çıkarmak istedim gece uyurken de takmayı düşünmüyorum. Ama geceleri nasıl ilerleyeceğim ve normalde her gün dışarı çıkarırım herkes diyo bi kaç gün çıkma alışana kadar böyle bir şey var mı yoksa rutinime devam mı etmeliyim