bebegimgeliyo yani şöyle benim kızımın da bacak arasında kızarıklıklar falan var ama pişik değildir yani pişik olsa o da duramaz ağlar falan, ben her banyodan sonra sürüyorum, burası 30-32 derece sıcak olduğu için gün içerisinde de altını değiştirirken sürüyorum, kıvamın hafif yoğunluğu benim hoşuma gitti, sürünce sanki kaplıyor sürdüğüm yeri ve iyi geliyor gibi, ben memnunum