8 ay 10 günlük birkaç aydır farkediyorum ki ara ara irlikiyor 6.ay kontrolünde doktora söyledim nöroloji idrarını yaparken olabilir dedi ve video da istedi takip ettim idrarda da yapıyor normalde de ara ara yapıyor ama videoya çekemedim bu durumu yaşayan var mı sürekli değil ama bazen sık sık bazen haftada 2 falan denk geliyorum öncesinde dalma kasılma ve birşey yapmıyor ürperiyormuş gibi bilgisi olan başından geçen var mı tekrar götürsem mr falan mı çekerler