Selam Hanımlar , 🌸Hiç aklımda yoktu ama ya Allah Bismillah dedim başladım 😀
Konuşması zayıf ama çoğu şeyi anlıyor ve yapıyor neden olmasın dedim çoğu belirtisi de yoktu sabah ıslak uyanıyordu vsvs
3.günü bitiriyorum ama istemsiz şekilde güzel ilerledim. 1 gün sık kaçırmalar oldu
2.gün 2 kere
3.gün hiçç parka çıktık pisuara yaptırdım günü bitiriyorum gibi ilk 2 gün kaka oldu ama zorlamadan 3. Ya nasip 😂 pazartesi de kreşe gidecek bayram dönüşü boşluğunda halledeyim dedim . Erkenmi konuşuyorum bacılarım fikir verin 😂😂😂 Bozulur mu devam eder mi pes etmek yokk yola çıktık bikere uzun oldu okuyan varsa ne güzel umarım işin içinden çıkarız 🫠🫠