3 ay sonra 3 yaşında olacak oğlum. Sadece yemek yerken izliyor. Tvde açsam asla bakmıyor youtube bile açıyorum tvden çizgi film 5 dakka baksın tuvalete gideyim ,asla izlemez. Başka muzurluklarık peşinden koşar. Evde kırılmadık birşey kalmayacak yakında ..Bazen biz annelerde bunalıyoruz, tuvalete gitmek bile lüks..