metehanbilge bu anlattıklarınız çok normal benim çocuğumda böyle bir dk yerinde durmaz arkadasimkide böyle üstelik o kız. Bugün tam 3 kere düştü birinde kafası mosmor oldu. Sabahtan beri 3 5 kere ağlama krizi geçirdi. Sabah arkadaşlarımda parka kahvaltıya gittik orda bile oynamayıp hep beni darladi, ortalığa saldırdı, bebek arabasını sürmek istedi sürekli, tüm şişelerdeki suları yere boşalttı kasla göz arası, kalktım eve geldim bende yapacak bir şey yok. Çocuk maalesef bizim gibi oturmasını isteyemeyiz. Bu yaşlar biraz sabir yası dışarı çıktığımda bir dk nefes alamam onun etrafında dolaşmaktan çünkü evimizin önü yok oraya fırlıyor. Çocuk bakmak çok çok zor ne yazık ki.