3bebe Arkadaşlar bi süredir yaşadığım bi durum var sanki İdrarım hep var lavaboya gidince de kesik kesik oluyor bitmemiş gibi oluyor.Agrı yanma acı baskı hiçbişey yok ama bu da geçmiyor aranızda bu ve benzet bi durum yaşayanlar var mı acaba
3bebe babymam_ doktora gidicem de yine de bi merak ettim sormak istedim kuzenim Sistit olabilir dedi ama bilmiyorum da bu hiç geçmez mi yani