Benim çocuğum 20 aylık kelimesi yok konuşmuyor (kedi baba tek söyler) göz teması var ama ismiyle seslenince pek bakmaz 10 defa çağırırsam 4 5 defa bakar komut alır ver diyince verir top nerde getir diyince getirir pskiyatrıye götürdüm bana atipik otizm belirtiler var dedi üç ay boyunca her ay getir bakalım dedi başka doktora götürdüm birşeyi yok dedi sadece dil gelişim geriliği var dedi çocuk gelişimide atipik otizm dedi başka çocuk gelişimi yok sadece 4 aylık geriliği var dedi kafama çok taktım ekran çok vardı bir aydır kestim ama beni dinlemek istemiyor etkinlik yapamıyorum lütfen sizinde düşüncelerinizi yardımlarınızı alıyım ne yapacağımı bilmiyorum