demetdemircioglu aslında en güzeli bir arada büyütmek ama insan bazen yorulduğunu fark ediyor. Bizlerde öyle büyümüşüz. Ben 25 yaşındayım, annem ben 4 yaşındayken kardeşimi doğurmuş aramızda 2 yaş var. Arada çok yorgun ve uykusuz kaldığımda annemi çağırıyorum biraz baksın kızıma dinleneyim diye. Ben senin yaşındayken iki çocuğa bakıyordum. Bir de çocuğun sessiz, arsız olsa ne yapardın acaba diyor 😂 en az 5 yıl diyorum ama nasip tabiki evlat başka bir şey.