patlakprezervatif Evet ayarlama yapıyorsunuz ortada gözle görülür bir uğraş var fakat seveni olduğu kadar sevmeyeni de var. Acaba kendimiz nasıl istiyorsak öyle mi yapsak? 🙃 Böyle bir düzenleme yapılabilir mi?
Elfgrn patlakprezervatif İki seçenek var gece ve gündüz modu, direkt eski hali olsa daha iyiydi. Kendimiz ayarlamayı bu ilk yazdıgımı derler diye yazdım 😁
renkliruya patlakprezervatif ben gece modunda kullanıyorum..hiç üşenmedim yeni hali nasıl diye gündüz modu yaptım..😀 gerçekten de kötü.. gece modundan devam..
bitboylum patlakprezervatif konu ile alakası yok ama lütfen şu reklamlara bir çare bulun ya 15 saniyede bir reklam mı olur!!!!
patlakprezervatif Elfgrn bence de eski hali daha iyiydi. Ama illa değişiklik olacak ise de soluk durmasın 😄
Elfgrn patlakprezervatif Alışmak pek mümkün değil gibi eski hali daha anlaşılır haldeydi. 🫠🫠🫠 şimdi hep göz yoruyor iki halide
16momm renkliruya bende bu soruyu görünce gece modundan çıkıp baktım yeni fark ediyorum soluk olmuş 😂
love_momy Keşke sorun sâdece renk olsa bır de sürekli çıkan ard arda çıkan kesilmeyen reklamlar bır postu okurken iki üç kez reklam cevap için reklam
patlakprezervatif love_momy ben telefonumun ayarları ile oynadım o sebeple sıfır reklam ile hayatıma devam ediyorum. 😄
anonimomss patlakprezervatif böyle çok renksiz duruyor konuların hepsi farklı renkken çok daha iyiydi
alpmila patlakprezervatif bende bendeeee burdaki cogu kişiye de yaptırdım valla 1,5 yıldır bu şekilde kullanıyorum
patlakprezervatif love_momy telefonda dns ayarları ile oynayınca kayboluyor. Oyunlar dahi reklamsız oluyor