loveboymomy ya inşallah bizde 3. Ayda biter ben gerçekten inanılmaz yoruldum hayır ne plates topunda zıplama ne squat yapma ne de dışarıda bebek arabasıyla gezdirmeyi seviyor . Hatta otomobille gezmeyi bile sevmiyor yani hiçbirşey çare değil bize . Ne yapacağımı şaşırdım almadığım beşik kalmadı . Onın içinde çok üzülüyorum zaman geçsin istiyorum bu hallerini yaşayamıyorum . Sürekli zıplatıyoruz ne kadar zararlı beynine ağlıyor bağıra bağıra boğazı acıyor , emmiyor :( Allahım cumanın yüzü suyu hürmetine nolur geçsin sakin bir bebek olsun nolur