ulkusblog Kızlar 1 aylık oğluma ne zaman gaz masajı yapsak sonrasında kusuyor. Emzirdikten 40 dk sonra falan yapıyorum, emzirirken dik tutuyorum, sert de yapmıyorum. Kusma miktarı da ne az ne çok, orta. Masaj sonrası kusma iyi bir şey mi kötü bir şey mi
eses2026 Doktor yiyor işiyor ve kusuyorsa iyi dedi bize Ama yine de doktorunuza danışın 40 dk sonra gaz mideden bağırsaklara iner zaten