piyanistbanabirak şimdiden iyi tatiller
Temmuz ağustos çok sıcak oluyor. Gündüz biraz sıcak gelebilir ama gece deniz kenarı serin oluyor.
Nereden ve Hangi ay geleceksiniz bilmiyorum ama bence temmuzda gelmeyin. (Bunu il dışından ve daha serin yerlerde yaşayıp temmuzda gelenlerin fikrine göre söyledim)
Bana göre temmuzda da gelinir
Ben sıcağı seviyorum daha sıcak diye şikayetçi olmadım hiç. Eşim şimdiden çok sıcak demeye başladı.
Eşimin ailesi geçen yıllarda temmuzda geldiler bir daha gelmeyiz dediler.
Ağustosta geceler bana göre baya serinliyor. Ne zaman gece sahile gitsek üstüme incede olsa bi şeyler alırım
Kısaca öğlenleri biraz sıcaklayabilirsiniz ama koyda kalırsanız gece sıcaktı bunaldım diyeceğinizi sanmam