songulcandas Beta hcg 136.7 çıktı doktor kimyasal gebelik olabilir dedi sizce olabilir mi betam 4 5 haftaya göre uyumlu çıkıyor son adet tarihimde 24 Nisan
asellmiihramom songulcandas 48 saat sonra tekrar beta verip yükselişine bakın İnşallah güzel haberler alırsınız
flowersssss songulcandas tek bir değerlemi kimyasal diyo öyle şey mi olur ya. Düzenli artmazsa kimyasal oluyor
duyguerl songulcandas o zaman biraz düşük çıkmış değeriniz, doktorunuz haklı olabilir. Ama ihtimaller tabi bunlar, yanılıyor da olabiliriz