beyzaarass 3 aylığız hem anne sütü destek olarak da aptamil pronutra kullanıyoruz. Mamaya başladığımızdan beri günde 3 4. Kez kaka yapmaya başladı. Başka mamaya mı geçmeliyim tavsiyeniz varmı