Bebetom bozuldu. 4 ay 8 günlük. Bugün üçüncü gün gündüzleri memeyi reddediyor ya da uykuluysa emiyor onun dışında istemiyor. Uyuyor uyanıyor on dk mutlu gülücükler sonra bidahaki uykusuna kadar mızmız ağlamak kucakta bile ağlıyor. Memeyi istemediği için acıkıyor daha çok huysuzlanıyor mecburen mama veriyorum yada fırsat olursa sağıp veriyorum. Sanki hep böyle kalacak gibi üç gündür hayattan keyif alamıyorum. Çok zormuş imdat!!!