mrvalp_ bizim de kakasını 2-3 gün yapmayınca aynı oluyordu ve çok gazlıydı, emzik tutuyorsa emzik verin, dikkatini dağıtın ve karnına zeytinyağıyla masaj yapın biraz bastırarak soldan sağa ters U şeklinde, kötü olmasını beklemeyin hatta her gün yapın bunu, ben ek bir şey vermedim gaz damlası vs işe yaramıyor diye. Sabredin inş 4. Ayda daha rahat çıkarıyor gazını🙏🏻