belladonna_ ilk doğum yaptığım zamanlarda çok kafama takardım ama büyüdükce zamanla alışıyor insan tek elle iç yapmaya 😅 şuan benimki 3,5 yaşında kolaylığıda var zorluğu da var ama artık hersey düzene girdi ben süpürürken viledayı veriyorum siliyor, çamaşırı birlikte sereriz, işler bitince karşılıklı kahve içeriz gün içinde sinir krizleri geçiririz birlikte 😅öyle böyle büyüyor benimki epilepsi hastasıydı ilaç kullanıyorduk 6. Aydan beri ilaç uyku problemi yapıyordu günlük 17-18 saat hiç uyumadan duruyordu o zamanlar gerçekten psikolojik olarak çok yıprandım, çökmüştüm ama artık salıyorum aman ev kirli kalsın çocuğumdan önemli mi diyorum alıp dışarı çıkıyorum