Kızlar kızım 16. Ayına girdi ama yürüyemiyor ayakta dengeli bir şekildede duramıyor sadece koltukta sıralıyor ve biz ellerinden turunca yürüyor ama düşe kalka, bu gidişle sanırım 2 yasında yürüyecek , şimdiye kadar yürüyememesi ayakta dengeli bir şekilde duramaması normal mi acaba ?