ekim25 şimdi meyve çeşitleri çok var. O marketlerde satılanların da tadı ekşi ekşi oluyor. Biz yazın tatilde oteldeyken ara öğünde yesin diye otelden almıştım. Hiç güzel değildi tadı, kızım yemedi. Mesela yoğurdun içine, muz şeftali ceviz rendesi ve organik şekersiz bebek bisküvisi koyup ara öğünde verin. İnanın hazırlardan bin kat iyi oluyor