H_y_c anladim 🙂 inshAllah hicbir problemi yoktur. Benim oglumda surekli bir tarafdan bakmayi seviyor. Bende ilk basda kas problemimi var diye dusunmusdum ama sonra her iki taraftan bakiyor bir sorun yokta tek tarafli bakmayi seviyor anlamisdm. Sizinkide bir koluyla is yapmayi seviyor her halde. Beyinsel bir sey olursa diger kolunu kullanamaz yada kullanmasinda sorunlar ola bilir. Siz kullanmadigi koluna oyuncak verin, biraz zorlayin o kolu bakin eger aglarsa falan demek bir sorun var yok hicbir sey yapmazsa ve zorlayinca o kolu kullanirsa demekki sadece digeriyle daha kolay oluyor ona 🙂