balimsid Ay ikisini birlikte vurdular. İnatçı ateş oldu 38 den yüksellerdi ama düşürmek için çok uğraştık. Kızlar çocuğu böyle olup diğer dozlarda ateşlenmeyen var mı? Çok korktu beni aşı. Diğer dozu nasıl ayarladı doktorunuz bir de
suheyla92 balimsid evet 3 aylikken cok agir geciyor 5 gun sizinki kadar yuksek degildi ama ates oldu buyuyunce o kadar olmuyor ama ben korkumdan ikinci dozu 1 hafta arayla yaptirmistim nimenrix ile rotarixi birlikte bir hafta sonra da bexsero yaptirmistim 5 aylikken. Hic yan etki yasamadik.
balimsid suheyla92 bir sonrakini ben de öyle yapacağım sanırım 5. Ay ikisini vuracaklar değil mi? Sonra 7. Ay mı tekrar
eerkekannesi Bizde 4ay 9 günlüğüz 2. Dozlarımız temmuzda yapılacak ama Beksero ateş yapıyor onu ayrı vurduruyorum ben . Aralarında 10 gün oluyo ikisi ağır oluyor çocuklara eziyet etmeyin aralıklı yaptırın
balimsid fkrts hangisi daha iyi bilemedim araya 1 hafta olsa iyi olurdu belki ama çok şükür 1 gün sürdü