busekcbz_ bana dr şey demişti sen ilk emzir sonra bi baskasi biberonla beslesin seni biberonla hic gormesin. O sekilde 1bucuk ay ilerledik sonra mamayi birakip sadece memeyle devam etmistik. Bu sekilde deneyin isterseniz. Bi de biberon yavas akisli kullanıyorsunuz degil mi