gamzemeyrra erogly benimkide böyle 8. Aya girdik tık yok 4. Aydan beri böyle bu arada kolaylıkla diş dönemlerini atlatmayı nasip etsin rabbim zor ya🥹
uykusuzmom_ erogly 2 ay böyleydi sonra çıktı :) Çokta zor çıkardı ilk iki kolay çıkar diye duymuştum teki çıktı diğeri daha çıkmadı bile 🥲
erogly Japonummm ya cok huysuz bide elleri agzinda ben oraya dokununca hosuna gidiyor pyuncaklari agzina goturuyo
Retzja Hayır, diş olması için damaklarının beyazlaması, sertleşmesi, şişmesi lazım. İyice şişip belirginleşecek, uçlarında dişin beyazlığı görünecek. O şekilde bir görüntü olursa anlarsınız.
Retzja erogly Oral döneme girdiği için her şeyi ağzına sokması, bu davranışı yaparken agresifleşmesi normal.
uykusuzmom_ queen14 Üst kesiciler zor çıkar, alt iki nasıl çıktı anlamadım diyor çevrem ben baya güzel anladım. 🤣