Merhabalar. 19 aylık bebeğimin memeden kesiyorum. Dün sabah sabır taşı sürdüm ilk emdi acı dedi bida emmedi. Ama gecemiz çok zor geçti ağladı durdu. Göğüslerim de süt birikti şişti. Soğuk uygulama yapıyorum ama pek faydası olmadı. Adaçayı içmeye başladım. Mastit olmaktan korkuyorum. Göğüslerime dokunamiyorum. Bildiğiniz etkili dediğiniz yöntemler nelerdir.