Bebeğim 3 aylık, son zamanlarda beslenme miktarını gittikçe azalttı. Eskiden 120 yi rahat içerdi şu an 90 cc mamayı zor içiyor. Sürekli midesinde gaz oluyor biberonu ağzından ittirdikten sonra asla geri almıyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. Beslerken savaş veriyorum. Bu durumu yaşayan var mı ? Atlatan varsa nasıl atlattınız yardımcı olur musunuz