2 hafta önce yaptırdık, o gün huzursuz oldu sakinleştirmek zordu, sadece gece hafif ateşlendi 37 yi geçmedigi için şurup vs vermedim ama gece boyu kontrol ettim. Uykusunda bi sorun olmadı, sabaha normale döndük biz, stres yapmayın bence akışta kalın 😍