Merhaba Sevgili Anneler
Oğlum 2 hafta sonra 1 yaşına giricek Hayırlısı ile ama yemin ediyorum iflahımı ağlattı bu 1 yaş böyle mi geçicek gerçekten ya ne duruyor ne uyuyor yemin ediyorum g** don gibiyiz
Henüz yürümeye başlamadı yapışık ikizler gibiyiz nefes alamıyorum
Yapıştı ne babasını görüyor gözü ne başka birini zaten ben dışında babası dışında herkesi yabancılıyor çığlık kıyamet
Bir yere gitsem oturamıyorum uykusu gelmiş gibi gözlerimi ovuşturuyor ayılıp bayılıyor
Eve geliyoruz duş aldırıp yatırıyorum bu sefer saat başı kalkıyor
Yemin ediyorum çıldırmak üzereyim
Kendimi (bahçe katında oturuyorum) camdan atacağım ama işte çok bir fayda etmez gibi 🥲🤣
Ne olur ilerleyen zamanlar iyi desin biri bana
Ne olur iyi sözlere duymaya ihtiyacım var
Tükendiğimi hissediyorum
Ota b*** ağlıyor
Kör şeytan neler diyor ama evlat senin olunca
Dilini yutmuş bülbül oluyorsun malesef
Sizde durumlar nasıl ?