serra0 İki gün önce komşum et getirdi dün çektirip kıyma yaptım. Altta unutmuşum buzluğa atayım dedim sizce birşey olmuşmudur? Renginde bir şey yok, koku olarakta et kokusu geliyor
KahveliVera serra0 bozulan ette kıymadada yeşil mavi arası renk olur kokusuda belli olur ayrıca 2-3 güne anca bozulur at yani buzluğa bir şey olmaz
princessmom_ serra0 difrizden çıkarmışmıdır oda var. Çıkardıysa difrize geri atılmaz. Sorun komşunuza