Elda Kızlar 27 günlük bebeğim bugün hiç uyumadı. Aşırı huysuz ve her ağladığında sadece memeyle sakinleştirebişiyorum. Çatlıycak diye korkuyorum artık bir şey olur mu
Nihalcakmak58 Elda yok canim ya niye catlasin senin kucagin gogsun onun en guvenli limani gazi vardir emmek iyi gelir bebeklere ondan da cok emmek ister duzenli gazini cikarmaya calisin ve her istediginde emzirin😊