Annemi babamı kaybettim ve kardeşime aşırı düşkün oldum , iyi ki var o. Çocukluğuma gençliğime dair hatırlamadığım şeyleri onunla konuşarak hatırlıyorum. Bebeğim yalnız kalsın istemıyorum bu hayatta. Tabi yenidoğan özlemimizde var eşimle 😍 böyle olunca cesaret yükleniyor valla.