minikadam22 Kızlar her ay altın almak alışkanlık olmuş bende hoşuma gidiyor motive oluyorum ama çok düştü baya zarardayım çevrenizde konuşuluyor mu sizce yaz sonu fiyatlar artar mı yoksa böyle mi kalır
Eftelya_ser minikadam22 eğer uzun vadede bozduracaksanız altın hiçbir zaman üzmez. Benim gramını 800 tlden aldığım altınım var şuan düşünün.
Asyaveannesi04 minikadam22 Uzun vadede aldıysanız neden zarar edesiniz ki ben 2 sene önce 25 gram bileziği 40 bine aldım şuan 140 bin. Altın hiç bir zaman uzun vadede zarar etmez şuan alma zamanı, bozdurma zamanı değil
minikadam22 Eftelya_ser normalde hep uzun vade ama yaklaşık 1.5 yıl sonra ihtiyacım olacak ve bozduracağım o zamana kadar toparlamasını umut ediyorum